Home sweet home💒💕

19 mei 2019 - Deventer, Nederland

Dag lieve mensenjes,

Zoals beloofd nog even een verhaaltje na m'n thuiskomst. Inmiddels al bijna 2 weken geleden. Pap mam Mark en Myrthe stonden me op te wachten op het vliegveld na m'n vlucht van 12uur. Tijdens de vlucht heb ik nog even nieuwe vrienden gemaakt. Een Hongaarse heer van bijna 80 jaar oud die op z'n 16de naar Nederland is gevlucht en daar zijn leven heeft opgebouwd. Na de dood van z'n vrouw is hij terug gegaan naar Hongarije.

Blij weer vertrouwde gezichten te zien! En de super leuke ballonnen. Envolhens mij waren ze ook blij mij weer te zien. Gelukkig had mam m'n jas mee genomen want fuck wat was 't koud! Van 34 naar 12 graden. Eenmaal thuis nog ff wat gedronken en lekker op m'n matras gedoken. Weer veilig in m'n eigen vertrouwde paleisje💒💕

Ballon

De volgende ochtend 9 u kwamen ze mn nieuwe bed brengen. En ooh wat slaapt ie lekker!! Verder heb ik die dag niets veel bijzonders gedaan behalve patatjes en een frikadel speciaal gegeten... Daar had ik zo'n zin in!! Heerlijk😍. Donderdag moest ik een Mrsa test doen, die gelukkig negatief was! We konden weer aan 't werk👍🏼. M'n backpack uitgepakt en wat was gedaan. Lekker relaxed beginnen.

M'n nieuwe bed🛏️😍

Vrijdag ochtend naar de kapper om die mega uitgroei eens bij te laten werken en smiddags naar de schoonheidsspecialist. Ff de kop weer een beetje aan kant laten maken. Vrijdag avond een etentje met collega's. En 't was super gezellig. Op een gegeven moment, na het eten, bij het aantrekken van de jassen stond k op een afstandje te kijken naar de dames die de grootste lol hadden en dom stonden te ouwehoeren. Dit had ik gemist😊!

Gezelligheid met collega's

Het weekend er na nog even rustig aan gedaan. Want maandag weer aan het werk.

Maandagochtend Lekker op het fietsje richting het ziekenhuis. Ik wist de weg nog. Eenmaal terug op de OK een warm onthaal. Alsof ze me gemist hadden😜. En zoveel enthousiaste reacties op m'n verhalen! Ik heb ze ook met plezier geschreven! Eerlijk gezegd ben ik niet heel productief geweest die dag! Maar het is me hopelijk vergeven😂. S avond weer lekker naar de sportschool gegaan. Ben flink wat kilo's kwijt geraakt door dat k ziek ben geweest. Maar ook veel spierweefsel verloren. Ach goede motivatie💪🏼. We gaan er weer tegen aan met personal body plan.

Dinsdag ochtend direct aan tafel gegaan (zo noemen we het als we gaan instrumenten bij een ingreep) bij een grote OK met de robot. En alsof ik nooit weg ben geweest ging het vanzelf. I'm back! En it feels good. Ik heb de leukste baan van de wereld!!

Afgelopen donderdag teambuildingsdag. Och wat heb ik een lol gehad! Ik ben dan een einzelganger maar ook zeker een teamplayer. En hartstikke groen✔️. Helaas hebben we niet gewonnen met de opdracht als team een filmpje op te nemen. De foto daarentegen is geniaal🤣. Ik zag er wel weer op m'n best uit🤣.

Outfit voor teambuildingsdag

zoals je hoort vind ik het fjn om weer thuis te zijn, en bijzonder hoe snel alles weer gewend is. Hoe snel ik m'n draai weer gevonden heb.  Aan alles komt een eind. En dat is oké!

Het enige waar ik toch wat moeite mee heb is het "getrek" van mensen, en de verwachtingen. Iedereen wil me graag zien, afspreken, foto's kijken en naar m'n verhalen luisteren, en 't liefst zo snel mogelijk. Het benauwd me. En begrijp me niet verkeerd, iedereen bedoelt het goed en is enthousiast! En ik vind het ook super lief. Maar Ik heb m'n rust en ruimte wel nodig merk ik. Nu realiseer ik me pas wat het vrijwilligerswerk met me gedaan heeft! De heftige dingen die ik gezien heb. Het verschil tussen daar en hier. De onwijs slecht ontwikkelde gezondheidszorg. En de ontzettend positieve mindset van de mensen daar terwijl ze vaak helemaal niets hebben, zo positief! Daar kunnen we zoveel van leren! Het heeft me behoorlijk geraakt en ik moet dat alsnog verwerken. En de verandering die dit met zich mee heeft gebracht toe zien te passen in m'n dagelijks leventje hier. Dus lieve vriendjes en vriendinnetjes, ik hou nog steeds van jullie! Het is niets persoonlijk! Het komt echt goed. Jullie zijn de liefste💕

Geniet mensen! Luister meer naar je intuïtie en minder naar je hoofd. Maak mooie herinneringen! Alleen en met je geliefden, zodat als ze er niet meer zijn je je herinneringen nog hebt. Want die blijven voor altijd, net als de spijt dat je het niet hebt gedaan omdat je "druk" was. Beter spijt van de dingen die je gedaan hebt, dan van de dingen die je niet gedaan hebt. Ik heb geen enkele spijt , dit pakt niemand me meer af. Een reis om nooit meer te vergeten! Een ervaring die mij een dankaarder, rijker en sterker mens heeft gemaakt.

Zo weer genoeg filosofische geneuzel. Ik ga  weer rustig verder met m'n fijne en gestructureerde leventje. Dank lieve allemaal❤️

Haartjes en kopie weer netjes😊

Toedeledokie💋😘

1. Joyce:
    19 mei 2019
    Mijn baan is echt leuker...geen bloed en pus 😜
  2. Anouk:
    19 mei 2019
    Was leuk om je verhaaltjes te lezen. 😘
  3. Sannie:
    21 mei 2019
    Mooi meis. Houd lekker je eigen tempo aan, doe je goed. Was leuk om een beetje met je mee te reizen. Liefs