Naam:
Foto’s:
1112
Video’s:

Over mij

Ik ben Daphne Boensma, ook wel Daffie genoemd. Ben 37 lentes jong en woon inmiddels al 14 jaar in 't prachtige Deventer met een klein uitstapje naar Aruba in 2022. Oorspronkelijk kom ik uit een plaatsje in het Pittoreske Twente, Goor.

Ben hartstikke hoogsensitief, maar ook een nuchtere boerin!

Ik werk als operatieassistente, en dat doe ik met liefde! Na 15 jaar met veel plezier in het Deventer ziekenhuis gewerkt te hebben ben ik mijn grenzen gaan verleggen en heb ik een jaar in Aruba gewoond en gewerkt. Daar ben ik de liefde van mijn leven tegen gekomen nadat ik zijn ouders had ontmoet.

Inmiddels ben ik weer terug verhuisd naar Deventer. Wonen we (Tim en ik) samen en hebben we vette toekomstplannen. Ik ben gaan ZZP'en, dus op werkgebied nog steeds mijn grenzen aan het verleggen. Daarnaast wil ik mij gaan verdiepen in remote werken. Want dat buitenland blijft roepen! Veel gebeurd veel veranderingen!

Ik ben dol op Tim, mijn vrienden, familie en schoonfamilie, tattoos, fitness, reizen, spiritualiteit, mediteren, yoga, kickboksen, wandelen, hardlopen , boeken lezen, Netflixen, dansen op festivals, wijntjes of biertjes drinken met vrienden en familie en niet te vergeten food!!

Genoeg over mij... Have fun bij het lezen van m'n avonturen!!!

Liefs Daffie

Moi @ sunset

Bezochte landen

Ik heb 20 landen (8%) bezocht:

Aruba, Cuba, Dominicaanse Republiek, Egypte, Filipijnen, Frankrijk, Griekenland, India, Indonesië, Kaapverdië, Nederland, Nederlandse Antillen, Oostenrijk, Portugal, Spanje, Taiwan, Thailand, Tunesië, Turkije, Vietnam.