Here I go... ✈️

3 februari 2019 - Schiphol, Nederland

Dag 1 van mijn grote reis. Zit inmiddels op Schiphol. En het besef dat ik 3 maanden op reis ga is er nog steeds niet.

De afgelopen weken waren druk. Maar goed ook! Zo had ik geen tijd om teveel na te denken, en beren op de weg te verzinnen. Dat kan ik namelijk best goed. Iets met grote mond klein hartje😜

Afgelopen donderdag een nat afscheid gehad van mijn lieve collega's. Na een dag hard werken kreeg ik als afsluiter een lekker warm bad. Geloof me ik was doorweekt💧💧💧💧. Volgens mij denken ze dat ik nooit meer terug kom. Sorry maar zo makkelijk komen jullie echt niet van mij af in het DZ🤪. Dank lieverds, ik ga jullie ook missen!!!

Gisteren als afsluiter heerlijk bij Jackies wezen eten met Nick. Genoten van een heerlijke steak... Die zal ik de komende tijd wel niet meer krijgen. Dank Nicky voor je vriendschap. Ongeacht de keuzes die ik maar en ongeacht of jij er nou wel of niet een goed gevoel bij hebt, of het er mee eens bent. Ik kan nog steeds altijd op je terugvallen en dat vword enorm gewaardeerd!! ❤️

Vandaag heben mijn papa en mama me naar het vliegveld gebracht. Deze reis is niet alleen voor mij maar ook voor hen een groot avontuur en een stap uit hun comfortzone... Hun kleine meisje helemaal alleen naar de andere kant van de wereld... Pap Mam, soms als ik weer met 1 van mijn geweldige ideeën aan kom zetten, dan hoor ik jullie denken. Maar wat ik in de kop heb heb ik niet in m'n kont. Geloof me ik snap mezelf soms ook niet 😂😂. Maar het komt goed💪🏼😊Dank voor jullie begrip!! ❤️❤️

Wil ook nog ff iedereen bedanken voor alle Appjes, berichtjes op Insta, kaartjes, belletjes, knuffels en kusjes... Super leuk al die lieve reacties en gelukwensen.

Zo nu genoeg sentimenteel geneuzel... Ik drink m'n wijntje op en dan loop ik langzaam maar eens richting de gate. 20.50 ga k de lucht in✈️. Philippines here I come 🇵🇭🌎

Als ik aankom zie ik lieve Truus die me de eerste dagen gezelschap houd en me wegwijs gaat maken. Dinsdag gaan we Manilla ontdekken en woensdag ochtend vroeg gaan we richting Lopez waar ik 2 weken ga verblijven, en ga ontdekken hoe de gezondheidszorg is georganiseerd. Erg benieuwd wat ik daar tegen ga komen😷

Zodra ik gesetteld ben in Lopez horen jullie wel een xtje weer van me...

Liefs Daffie

1. Lotte:
    3 februari 2019
    En daar ga je! Nog een uurtje en dan vlieg je naar je avontuur. Whooooeeeiii

😘
  2. Angela:
    Goede vlucht wijffie 🛫
    Benieuwd naar je verhalen!!
    😘
  3. Karin:
    3 februari 2019
    Veilige reis gewenst...maak er een fantastisch avontuur van
  4. Suus:
    Hej Daphne!
    Wij wensen je een onwijs te gekke trip. Maar vooral heel veilige trip. Geniet er van en we wachten al je mooie verhalen en foto's af..
  5. Sara:
    3 februari 2019
    Een heel goede reis Daphne en heel veel plezier. Geniet er van!
  6. Clau:
    🤗😘💋
  7. Marjolein (clau):
    Safe trip!! 😊 Geniet van elk nieuw avontuur... 💕
  8. Inge ter Haar:
    3 februari 2019
    Hallo Daffie, nog net 1 appje gestuurd vandaag, maar als je die leest zul je wel in het vliegtuig zitten. Afgelopen donderdag is het toch niet gelukt om je een goede reis te wensen, maar alsnog bij deze een hele goede inspirerende reis!! In Manilla staat Truus op je te wachten, dat is al gelukkig een geruststelling. In zo'n miljoenen stad aankomen is dan hopelijk niet zoeken naar een speld in een hooiberg! Voor de rest is het afwachten hoe het straks allemaal gaat verlopen, maar je hebt er zin in en je houdt wel van een uitdaging . Ook zult je er vast iets van gaan maken en de nodige ervaringen op gaan doen, daarover geen twijfel!
    Nogmaals, zet hem op en tot aan al je berichtjes via je reisblog!
  9. Suzanne:
    3 februari 2019
    Goeie reis Daffie!!!! Geniet ervan!!
  10. Jolande:
    3 februari 2019
    Zet hem op en veel plezier lieve collega. Ben trots op je, xx
  11. Rita:
    3 februari 2019
    He Daffie...eindelijk..de grote vogel staat te poppelen om je naar jouw grote avontuur te brengen..wens je een goede & safe vlucht✈ naar 't grote onbekende!! Reizen gaat jouw horizon verbreden met nieuwe uitdagingen...have fun girl 💖
  12. Gerfo:
    3 februari 2019
    He Daffie, heel veel plezier en geniet ervan👍
    We gaan je volgen😘
  13. Myrthe:
    3 februari 2019
    Have fun lieverd! Genieten en nieuwe ervaringen op doen!
    Kijk uit naar je nieuwe verhaal straks!
    Love you!
  14. Melissa:
    Hey meis,

Leuk om zo van je reis mee te kunnen genieten! Nogmaals heel veel plezier en succes met alles. Ben trots op je dat je je dromen najaagt! En laat al die mooie reistips maar door komen 😄
  15. Michel:
    3 februari 2019
    Hé lieve Daf, supertrots op je. Geniet ten volle en ik ben benieuwd naar al je belevenissen. Dikke knuffel.
  16. Nadja:
    3 februari 2019
    Ben trots op jou!! Doe wat je moet doen. En volg je droom.
    Love you skattie
  17. Lis:
    4 februari 2019
    Goeie reis & geniet!!! Liefs xxx
  18. Huub:
    5 februari 2019
    Geniet ervan!! En dat er een Schoorlemmer is om je rond te leiden is een geruststellende gedachte!
  19. Sara:
    7 februari 2019
    Hoi Daphne, heel erg leuk om op de hoogte te blijven van al je belevenissen en wat maak je een hoop mooie dingen mee! 😘