Aruba 1.

7 januari 2022 - Oranjestad, Aruba

Hallo lieve mensen,

Daar is ze weer... Happy New year 🥂🍾🌟 (kan het nog🤣)

Omdat ik geen zin heb om 30x hetzelfde verhaal te moet typen heb, heb ik besloten af en toe een update te doen via hier.. Mocht je niet geïnteresseerd zijn in m'n avonturen dan kun je je uitschrijven.

Kleine update vanuit het vervelende Aruba. Het was even stressen de ochtend van de vlucht want mijn pcr test  was niet binnen. Na een uur bellen was alles net optijd klaar voor vertrek. Thnx Lotte voor de mentale ondersteuning, en joyce voor het wegbrengen ❤🙏🏼

Ik ben er inmiddels al 3 weken. Heerlijke vakantie gehad met Susan. Die het eiland helaas al heeft verlaten😔. Hebben weer goed genoten  samen!!! Lekker chillen, boekjes lezen, wijntjes drinken, eten, strand hangen, rond touren en dansjes doen. Dank lieverd dat je je hebt opgeofferd om mij weg te brengen!!! En als je terug komt gaan we nog een keer Madam Janette doen😍😍

Ook al een paar gezellige dagen gehad met Marlies mathijs en m'n nieuwe kleine vriendin Maite! Zo fijn dat zij er zijn en ik mensen heb om op terug te vallen of om hulp te vragen. Voel.me.onwijs welkom bij hen!

Marlies en ik hebben onze eerste windsurf les gehad. Damn wat lastig!! Ik snap er nog helemaal niets van! Maar het is wel leuk!!!

Het eiland is super relaxed. Totdat je officiële dingen en papierwerk moet regelen. Echt ijlen  lang werk. Ff wennen!! Maar poco poco!

Inschrijven is gelukt! Nu wachten totdat ik het uittreksel kan ophalen. Dat duurt 2 weken. Dan kan ik mijn bankrekening openen.

Ik heb een autootje  gekocht!! Een Toyota yaris! Ik denk dat het een prima autotje is waar ik komend jaar lekker mee het eiland over kan crossen. Maar wel ff gedoe om de boel hier op naam te krijgen en verzekering te regelen... niks online! Allemaal loketjes X3 ofzo! En als je pech hebt zijn ze dicht en kun je de volgende dag terug komen. Het went al aardig! Maar efficiëntie zijn ze hier niet goed in. Zondag ga ik hem ophalen!

Afgelopen maandag had ik mijn eerste  werkdag! Heel raar om naar 15 jaar in een ander ziekenhuis  te werken. Ik voelde me compleet onthand! Doordat je geen weg of steg kent blokkeerd gewoon alles. Ook de efficiëntie die is compleet verdwenen. Totdat ik steriel sta en m'n kunstje mag doen... eerlijk nu na 1 week begint er een beetje herkenning in te komen. Qua operatietechnieken en instrumentarium is alles wel redelijk hetzelfde. Al zitten de netten echt bomvol met instrumentarium. Ook de apparatuur is redelijk up to date... alleen alle administratie gaat op papier. Dat was even wennen!! En oohw Frans wat mis ik jou zoeklijsten en duidelijk ingerichte magazijns!!!!!!

De collega's zijn echt zo lief en behulpzaam!!! Zoiezo de mensen hier!! Voel me echt welkom en geaccepteerd. Dat voelt echt goed!! Qua grapjes probeer ik mij nog een beetje rustig te houden (2 maand proeftijd he...) Maar ik voel me wel thuis... ik ben blij 😁😁🥰

Afgelopen weekend ook in m'n kleine huisje getrokken. Maar al helemaal m'n thuis van gemaakt. Savonds lekker buiten een drankje met de buren. En als ik me ff terug wil trekken is dat geen probleem. Tis net een verkapte camping, ik vind het wel gezellig. Daarnaast is het super centraal gelegen dichtbij de 2 grote supermarkten.  3 Minuten rijden van het ziekenhuis, en 4 naar het strand. En die stranden zijn hier prachtig!!

Al met al gaat het dus goed hier! Nog niet echt tijd gehad om Nederland te missen sorry!! Maar dat gaat ongetwijffeld nog komen. En dat is oké!

Zometeen ga ik met Marlous m'n mattie voor het komend half jaar en wat anderen ff lekker een dansje doen. Ook hier flinke covid besmettingen. Maar geen lockdown... wel een paar regels. Maar dat is niks vergeleken bij Jullie in Nederland. Ik ben precies optijd weg gegaan!

Lieve mensen heel fijn weekend en tot de volgende x maar weer!!

Toedeledokie 🙏🏼❤🦩🏝🍹

IMG-20211231-WA0005

IMG-20211230-WA0010

20220102_141354mn auto Dushi YariScreenshot_20211228-223132_PhotosOud en NieuwMet Suus20211228_18164220211220_125031Pinacolada met SuusDank Vakgroep Orthopedie20211228_10584220211221_16212420211219_131616thuis voor het komende jaar20211223_112225

1. Leonie van den Belt:
    8 januari 2022
    Super leuk om te lezen!! Geniet er lekker van daar, de foto’s zijn nu al jaloersmakend 🤩
  2. Nadja:
    8 januari 2022
    Wat een jaloersmakend strand! En dat heerlijke zonnetje! Wauw.
    Lekker genieten daar lieverd.
  3. Sannie:
    8 januari 2022
    Leuk om weer te lezen Daf! Heel veel mooie momenten maken!
  4. Coby:
    Wat een mooie stranden 😍😍
    Alles is wennen vooral als je de drukte hier bent gewend hier moet alles snel snel snel.
    Meid je hebt een heerlijk plekje een leuke auto
    Alles binnen handbereik. Dus gaat allemaal goed komen.

Heel veel plezier en ik ga je blogs zeker volgen.
    Dikken kus uit dit koude kikkerlandje
  5. Suus:
    8 januari 2022
    Aah wat leuk dat je toch verhaaltjes gaat schrijven.. Super leuk om te lezen. Fijn dat je je erg welkom voelt, dat maakt het zo veel makkelijker. Geniet er van en tot je volgend verhaaltje. 😘
  6. Gerfo:
    8 januari 2022
    Niks mis mee om daar te verblijven 👍heerlijk genieten en veel werk plezier😘
  7. Jolien:
    8 januari 2022
    Wat heerlijk daar!. En leuk om zo weer even mee te lezen. Geniet ervan.
  8. Mirije:
    8 januari 2022
    Leuk daf! Fijn om zo eens wat van jouw avontuur mee te kunnen lezen. Veel plezier!
  9. Tamar:
    Goed om te lezen dit Daf!! Geniet ervan, en zet hem op!! ❤️
  10. Esther S:
    8 januari 2022
    Echt leuk dat je besloten hebt om hier af en toe verhaaltjes te delen. Ik kijk nu al uit naar de volgende.
  11. Sara:
    8 januari 2022
    Hoi Daphne, heel erg leuk om je verhalen te lezen, en om te zien dat het goed gaat. Maak er een mooie tijd van en succes met werken.
  12. Michel:
    8 januari 2022
    Hé Daffie, gaaf je avon(t)(d)uren mee te mogen beleven. Een prachtig oord zo te zien, en zeker geen straf om daar te “moeten” verblijven .
    Lieffie ook voor jou nog een prachtig tropisch jaar en volg je graag!
  13. Luus:
    8 januari 2022
    Oooh heerlijk!! Geniet er van daar, maar dat komt helemaal goed❤
  14. Jmw:
    8 januari 2022
    He dat ziet er al mooi uit ,je huisje voor komen de tijd is perfect.
    en wat een mooi weer ,je hebt het na je zin dat zien we wel aan je glimlach top,
    we gaan het verder lezen of zien ,groetje knuff
  15. Nienke M:
    8 januari 2022
    Oooo dat klinkt heel goed daf! Klinkt als een continue vakantie! Genietse daar!
  16. Mirjam Beldman:
    8 januari 2022
    Al volop aan t genieten zo t lezen! Heerlijk!!
    Leuk dat je je verhalen bijhoudt.
    Groetjes aan Marlies
    😘
  17. Melissa:
    Hey daffie,

Leuk om op deze manier nog weer te kunnen lezen hoe je het daar hebt en wat je allemaal mee maakt! En wat heerlijk om die foto's erbij te zien. Krijg helemaal zin in vakantie hier in het koude Nederland. Maak er een mooie tijd van en geniet ervan, dat heb je verdiend!
  18. Petra Schulte:
    8 januari 2022
    Echt leuk te lezen! En ja, jaloersmakend ook, wat heerlijk dat je dit kunt doen. En je onthand voelen....heel herkenbaar, maar komt goed! Veel plezier in je werk en alles wat je daarnaast gaat doen!
  19. Karin Schutte:
    Hey Daffie
    Wat heerlijk daar!Fijn dat je je draai al hebt gevonden.Ik ga genieten van je verhalen.
    Groetjes aan Marlies en genieten he!!!
    Lieft Kaatje
  20. Chantal:
    9 januari 2022
    Super lieverd, je zit al lekker in je velletje daar. En zo moet het ook!!! Nu is het Daffie tijd en dat heb je ook zeker verdiend. Ik heb echt zin om naar je toe te komen ❤️😍😘🥰 lekker genieten meissie 👊🏻😘 denk aan jou ❤️
  21. Nicolle:
    9 januari 2022
    Hey lieffie,
    Leuk om je te kunnen volgen! Maak er een mooi avontuur van.
    Heel veel plezier en geniet ervan!!
    💋 🤗
  22. Lis:
    10 januari 2022
    Leuk leuk leuk! Het kon niet anders dan dat ik allemaal blije foto's van je zou zien! Heel fijn om de leuke jij zo zien te genieten! Geniet schat! Liefs!
  23. Tinca:
    12 januari 2022
    Hey lieverd, fijn om te lezen dat je het zo naar je zin hebt😘