Aruba 3

6 februari 2022 - Oranjestad, Aruba

Dag lieve mensen,

inmiddels al weer bijna 2 maanden hier. De tijd vliegt!!! Inmiddels m'n bankrekening geopend, en m'n bankpas binnen. M'n loon is gestort op m'n Arubaanse rekening. Alleen m'n zorgverzekering nog... ach poco poco...

De eerste verjaardagen al gemist! Papa Broertje en Eyzo nog gefeliciteerd 🎉🎉

Na m'n vorige verhaal die minder vrolijk was wil ik jullie nu toch even mee nemen in mijn leventje hier. Want mij  lever heeft het zwaar kan ik jullie vertellen. Het is nu zaterdag avond en ik heb besloten een avondje rust te nemen. Lekker vroeg m'n bedje in! Al heb ik vanmiddag samen met Marloes een mimosa brunch gehad bij het suikertuintje... heerlijk 😍

suikertuintje

Gisteren naar de Old dutch geweest, een soort bruin café achtig ding hier om de hoek van het appartementencomplex. Ik vond het niet heel bijzonder  maar ach tis op loop afstand. Was braaf voor 12en thuis!

Maar er zijn weekenden/avonden geweest dat het toch net even iets anders liep. Een paar weekenden geleden was het zo super gezellig bij de Gusto dat we, de 3 musketiers/kwik kwek kwak/ Marloes Rens en ik, besloten hadden naar een Aftherparty te gaan. We hadden een Nederlandse jongen leren kennen, en hij kende weer iemand die wist waar we naar toe moesten. Wij op avontuur uit samen met nog wat mensen. Eerst al zoeken  want niemand wist een exacte locatie. Uiteindelijk daar aangekomen bleek het een een of andere bijna leegstaande villa te zijn. En er stonden meer Nederlanders te wachten. Ah toch niet de enige fannatiekelingen!

Wij naar binnen.... Nou ik weet niet waar we terecht zijn gekomen maar alles was pikke donker en de muziek stond fucking hard aan!!!!  Na enige tijd acclimatiseren kon ik vaag iets zien. Ergens links lagen 2 mensen te oefenen om later baby'tje maken. Drank te kust en te keur. En geen enkel lampje aan... Ergens voelde ik mij zo ongemakkelijk!! Maar goed we waren met een hele club en hebben wel lol gehad! Uiteindelijk zijn we rond 3u naar huis gegaan. Die volgende dag was ik gesloopt. Maar het bijzondere hier is dat ik amper een kater heb... levensgevaarlijk!!! Want niets houd me tegen 😇🤣

Het weekend er na heb ik alle 3 de uitgaans gelegenheden gezien bugaloe Gusto en Moomba. En elke avond had ik genoeg biertjes naar binnen gewerkt. En omdat we de 25ste vrij waren ivm een lokale feestdag zijn we zondag avond en maandag avond ook op stap geweest. Nou dat heeft Daffie geweten want de dagen er na was ik dood!!!

Maar voor ik het wist was het weer vrijdag en stond ik weer de dansen in de bugaloe met Rens. Wat een schik weer. Elke keer kom je dezelfde mensen tegen, dan is het toch een klein dorp hier. Vervlogen sta je maandag de co assistente te instrueren waar je op vrijdag avond stom dronken mee hebt staan dansen 🤣. Heerlijk!!!!

We hebben ook een boottrip gemaakt. Hier noemen  ze dat een booze  cruise. Google het maar even als je niet weet wat booze  betekend. Alles is inbegrepen. Een van de collega's  had het georganiseerd en we waren met ongeveer  15 mensen. Heerlijk!!! Hapje drankje muziekje dansje en het deinen op de zee! Helemaal in m'n element!!! Nieuwe mensen, bekende mensen. De sociale kring word steeds groter! En daarna door... hallo Bugaloe daar zijn we weer🤣. Onwijs leuke avond gehad! Geweldig gedanst met Marloes en de mensen die mee waren op de boot. Helaas moest onze derde musketier Rens afhaken. Die had wat in z'n oog gehad (vraag me niet wat) waardoor hij een lichte beschadiging  had en dus veel pijn. Inmiddels is ie weer opgeknapt! Als hij bier drinkt voelt ie geen pijn zei hij gister...  scheetje is het!!!

ik genietend

Afgelopen woensdag  hadden Marloes en ik weer een boottrip. Nu via een vriend van Frank, die we hier ook hebben leren kennen samen met z'n vriendin. Paar weekenden terug hebben we een huisfeestje van zijn collega gehad, en die heeft ons uitgenodigd voor nog een booze cruise. Weer super leuk en gezellig!!!! Weer nieuwe mensen leren kennen. Alleen de meesten alleen maar voor vakantie  hier. Maar dat mocht de pret niet drukken! En na de boot door naar...... je raad het al Bugaloe🤣 Ga er een klantenkaart nemen!! Gelukkig was ik zo verstandig om me in te houden qua drank zodat ik netjes naar huis kon rijden. De.volgende ochtend ook weer gewoon werken natuurlijk... niet iedereen had er zo over na gedacht.... 😉

Donderdag avond even gezellig  bij Marlies en Matthijs gegeten. De ouders van Marlies zijn gearriveerd dus wel leuk hen ook even te ontmoeten. Op de heenreis werd ik aangehouden door de politie. Ik, held op sokken, scheet 70 kleuren in m'n broek. Ten eerste omdat ik die agent bijna van z'n sokken reed omdat ie net na de bocht op de weg stond te zwaaien. Mensen die mij kennen weten dat ik pittig door rijd🤣. Ik schrok me dood!!! Uiteindelijk wilde ze alleen m'n rijbewijs  zien, en m'n lichten controleren... Maar fucking hell wat ben ik wat dat betreft een schijterd zeg 😅

Ik heb 2 weken geleden ook afgesproken met Ineke en Rob. De buren van Susan en mij in Blue Village waar wij verbleven. Super lieve mensen!! Soort surrogaat papa en mama. Onwijze levensgenieters! Echte voorbeelden!!! Zo wil ik ook ouder worden!!!  Niks hard werken, vooral hard genieten! Heerlijk samen een hapje en een drankje gedaan. Als het goed is gaan we morgen weer gezellig samen eten!! Nu al zin in. Zij blijven hier tot eind April, zo gezellig!!!!

Zoals het er nu naar uit ziet komt in Maart Chantal deze kant op. Dat word de eerste!!! Super leuk!! En heel veel zin in!!! En dan eens zien of er nog meer mensen komen aanwaaien... Laura ( schoonzusje) Chelsey (achternichtje) en haar mams hebben ook plannen om langs te komen!!  Niets moet alles mag, maar vind het super leuk, gezellig en bijzonder!!!!

Op het werk heb ik inmiddels redelijk mijn draai gevonden. In maart mag ik diensten doen. Je ziet hier af en toe best bijzondere dingen... Super interessant. Mensen lopen toch langer met klachten door. Artsen zijn tot nu toe super aardig! Net als de Collegas! afgelopen week was de eerste week dat ik ff moeite had met de 5de dag werken. Maar over het algemeen is het goed vol te houden. Heb wel besloten dat ik meer geld met minder werken zou moeten kunnen verdienen. Geen idee hoe.. Maar ik ga daar eens rustig over nadenken... de term je moet hard werken voor je geld daar ben ik het absoluut niet mee eens. Je moet hard genieten van je geld!!!!

Zoals jullie horen vermaak ik mij prima! Maar nu word het tijd om ff wat rust te pakken. Sport wel weer vaker. En rond 18u wandelen langs Eagle beach  levert echt mooie zonsondergang plaatjes op! Met Marloes de Hooberg beklommen. Maandag avond m'n eerste beach tennis les. De vorige moest ik afhaken ivm migraine...  die felle zon en al dat knijpen is niet bevorderlijk voor hoofdpijnen. Dat probleem is hopelijk  voor de komende maanden opgelost #botoxinjefronshelpt.

Zonsondergang Eagle Beach

Vandaag ff wat lampjes en kaarsjes gekocht voor mijn huisje, de boel toch een beetje gezellig maken. Binnenkort opzoek naar een plantje, mis m'n groene vrienden wel een beetje!

En ik ga as woensdag  starten  met m'n Papiamento cursus!!! Komende 3 maanden elke woensdag les. En 4 mei examen 😱... ik als talen wonder kan dit!!!  Dus na m'n examen ga ik m'n blogs in Papiaments schrijven  denk ik!!! Hey ik wil jullie ook wat leren he!! Het verschil tussen Dolor en Dolo mogen jullie eens op gaan zoeken 😁.

Maar tussen al het gefeest gewerkt en de gezelligheid  door mis ik m'n vriendjes vriendinnetjes en familie wel hoor! M'n weekendochtend belletjes, en thuisdansavondjes met Lotte. Pannenkoeken eten bij Silvia Bart en de jongens. Af en toe een tripje Borne naar m'n schatjes om te eten en knuffelen. M'n tripjes naar de familie in Goor. Thee leuten met Melissa. Mn twee wekelijkse massage bij Robbie. Hapje eten of festivalletje met Mark. Koffie en gebak bij Truus. Rond slenteren in Rotterdam met Joyce. Lekker mn haartjes laten doen bij Chantal. Singstar en wijn met andere Joyce,  Sporten en koffie drinken in de sportschool. Kleine dingen die ik regelmatig deed en die wegvallen. Lieverds ik ben jullie echt mog niet vergeten❤❤

Nu ga ik lekker slapen... het is zaterdag  avond bijna 22.30u. De Arubaanse wonderen zijn de wereld nog niet uit🤣

Check de foto pagina voor wat beelden en jaloers makend foto's!!!!

Dag lieve mensen, tot de volgende x maar weer!!!

Toedeledokie 🦩🏝❤🙋🏼‍♀️🎉😇🍾🦆💃🌟☀️

1. Suus:
    6 februari 2022
    Wat een heerlijk verhaal. Fijn dat het nu beter gaat en je volop aan het genieten bent. Prachtige foto’s hebben je weer gemaakt. Geniet nog verder. Liefs Suus 💋
  2. Joyce:
    6 februari 2022
    Heerlijk genieten daar meis, doe je goed! Je geniet zelfs van het werk 😄👍🏻 Hier regent het weer. Das goed voor de plantjes, maar je mist er niks an, dus werk nog maar ff aan je kleur daarzo. Dikke knuffels ❤️
  3. Nadja:
    6 februari 2022
    Wat een prachtige foto's! Ben zwaar jaloers. Hier regent het al weken.
    Ohja.... wij missen jou knuffels ook! Lauren en Ruan vragen regelmatig of je al bijna terug komt. Ha ha ha. Gelukkig kunnen ze jou vaak facetimen😍.
    Blijf daar lekker genieten lieverd!
    Ben trots op jou
  4. Chantal:
    6 februari 2022
    Heerlijk hoe je aan het genieten bent, prachtige foto’s en heerlijk eten zo te zien. Laten we het over de drank maar niet hebben 😂😂😂😂 super mooi daar allemaal en heerlijk dat je groep met mensen groter wordt, het is je gegund lieverd 😍💋❤️ Ja heerlijk in maart, moet nog wel even boeken maar dat komt goed 💋💋💋💋
  5. Eddie:
    6 februari 2022
    Mooie foto’s DAF .. ben wel een beetje jaloers op je ,maar fijn dat je het zo naar je zin hebt ..groetjes vanuit een Nat en Koud Nederland 😘👊🏻
  6. Jolien:
    Wat heerlijk zeg. Meer genieten klinkt altijd goed. Succes met je cursus! 😘
  7. Mark:
    6 februari 2022
    Wat fijn te lezen dat je leuke dingen onderneemt, fijne mensen ontmoet en geniet van het leven. Gezien het gure weer hier, ben ik wel een beetje jaloers(kijkend naar die foto's)! Geniet en we spreken gauw.

Mi ta stimabo
  8. Sannie:
    6 februari 2022
    Oei, oei, oei, die arme lever 😂 . Geniet ervan! Paar glazen water en die lever trekt wel weer bij😂
  9. Melissa:
    Hey Daphneeee,

Ik mis het thee leuten met jou ook! Wat fijn om te lezen dat je zo lekker aan het genieten bent daar! En heerlijk om die zonnige foto's te zien, krijg er alweer helemaal lente kriebels van 😁
  10. René Brons:
    6 februari 2022
    Ik word er wel vrolijk van.
    Heerlijk meid. Wát een ervaring. X
  11. Luus:
    7 februari 2022
    Goed zo daf, ff de schade inhalen vd afgelopen coronaperiode 😂