Nou daffie, het gaat goed met je zo te lezen .
Met wat ups en downs, maar ooit zullen ze zeggen die daffie is veranderd zeg.
Ja in jou voordeel , maar in een ander zijn nadeel.
Je bent in het leven nooit uitgeleerd.
Geniet er maar lekker van. 🥳🌹😘
Jmw:
12 maart 2022
Dat zij ik een plaatje toch ,komt echt goed met jouw.
Met wat ups en downs, maar ooit zullen ze zeggen die daffie is veranderd zeg.
Ja in jou voordeel , maar in een ander zijn nadeel.
Je bent in het leven nooit uitgeleerd.
Geniet er maar lekker van. 🥳🌹😘